و باز هم برای پدربزرگم....

و باز هم برای پدربزرگم....

جای خالی بعضی آدما تو زندگی آدم هیچوقت پر نمیشه

تنها چیزی که میمونه دیروزهای پر خاطرست و لحظه هایی

که واسه تکرارشون حاضری هرکاری بکنی....

آره ؛ یه وقتایی زمان از چشم به هم زدن هم تندتر

میگذره و تو مات و مبهوت این گذشتن میمونی،

گذشتنی که نه توان باورشو داری،نه توان

نادیده گرفتنشو...و این یعنی زندگی که

یه قلب خالی توش میتپه....یه قلب که نمیدونه

بشکنه،بگیره،بمیره....اصلا باید چیکار کنه.!!!

تازه میفهمم با بعضی نبودنا نمیشه کنار اومد

نمیشه باورشون کرد....نمیشه....نمیشه...

 



نظرات شما عزیزان:

to
ساعت21:24---10 آذر 1392
سلام منم تو

کم پیدایی

بابا ناراحت نباش

اگه عمیقا فکر کنی میبینی همیشه هست

مادربزرگ من فوت کرد من همش قران خوندم براش ییه بار گریه نکردم

از همه بیشتر منو دوست داشت

همیشه هم خوابم میاد

یادت باشه روح پدربزرگت همیشه هست اگه ناراحت باشی اونم ناراحت میشه
پاسخ:اونی که کم پیداست شمایی وگرنه من همچنان هستم.... غم تلخیه مخصوصا واسه من که به پدربزرگم خیلی وابسته بودم....


عشق2طرفه
ساعت9:44---10 آذر 1392
دقیقأ همینطوره که میگی

جای خالی بعضی ادما تو زندگی ادم هیچوقت پر نمیشه



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ]